Πέμπτη 22 Οκτωβρίου 2009

I am anarotiemai.....!!

Αναρώτηση νούμερο 1) Είμαι στο facebook ok? ...το οποίο παρεπιπτόντως έχω βαρεθεί εξαιρετικά και σκέφτομαι να κλείσω τον λογαριασμό μου....έχω μπει λοιπόν να φροντίσω τη γνωστή φάρμα την οποία έχω βαρεθεί επίσης πάααρα πολύ αλλά κάτι με κρατάει , μια ανώτερη δύναμη να το πω? μια ανώτερη βλακεία να το πω? και δεν σβήνω το application....τι να πω...μαζοχισμός?...μην ήθελα να γίνω αγρότης και δεν εκδηλώθηκα ακόμα???? je ne sais pas.....anywaυ.......εκεί λοιπόν που περιμένω να φορτώσει (αργεί κίολας τελευταία) πέφτει το μάτι μου σε μια από τις side-advertisements, τις γνωστές διαφημισούλες ντε στο πλάι, για μανικιούρ - πεντικιούρ, καινούργια μαγαζιά, κερδίστε μια τσάντα louis vuitton και τα λοιπά....ΤΙΤΛΟΣ: 10000 μέλη για τον Αντώνη....αστραπιαία πριν δω καν την φωτογραφία σκέφτομαι ποιόν Αντώνη??...τον Αντώνη Κανάκη??...τον Αντώνη τον Μπαντέρας??...τον " κυρ Αντώνη πάει καιρός που ζούσε στην αυλή"??...τον Αντώνη το βαρκάρη το σερέτη??....όχι βέβαια...κοιτάζω την εικόνα - δεν φαίνεται και καλά...ένας τύπος με κοστούμι κατεβαίνει κάτι σκαλιά...κάτι ψιλιάζομαι αλλά δεν θέλω να το παραδεχτώ...από κάτω κειμενάκι " Ένωσε τη φωνή σου με εκείνη του Αντώνη και υποστήριξε την ομάδα μας. Ας τους δώσουμε από εδώ ένα ηχηρό μήνυμα ότι είμαστε πολλοί" .......και δεν ξέρω τι να πρωτοσκεφτώ το 10000 μέλη? ...όλοι κι όλοι 640 είναι μέσα στο group...το οτι αυτή η διαφήμιση είναι στο facebook? ή οτι από κάτω υπάρχει τρελλό advertisεment με φωτογραφία ψαράκι και τίτλο " Θέλεις ένα ενυδρείο?Διάλεξε ένα ψάρι και διακόσμησε το ενυδρείο σου".....είναι προφανές οτι ο ρηγμένος στην υπόθεση είναι το ψαράκι...κάτω από το Σαμαρά....?....τόσο χαμηλά???Γιατί???



Αναρώτηση νούμερο 2) (α)Γιατί, αναρωτιέμαι γιατί, ο Παπακαλιάτης νοικιάζει cabrio mini cooper για να κατέβει από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα (όσοι είδαν το πρώτο επεισόδιο από 4 εποχές θα καταλάβουν).....
(β) Γιατί ενώ όποτε βλέπω διαφήμιση για σειρά του Παπακαλιάτη λέω ωχ!κι άλλες βλακείες...και καταλήγω να τις βλέπω όοοολεςςςς (μ' αρέσει η μουσική λες να είναι αυτό?)
(γ) Γιατί σ' εμένα και σε όσους ξέρω δεν μας έχει συμβεί ποτέ ούτε το ενα χιλιοστό από αυτά που συμβαίνουν στον φίλτατο Χριστόφορο?? θα μου πεις είναι τηλέοραση...εντάξει...αλλά ούτε ένα? ούτε ένα??

Αναρώτηση 3) Γιατί ένας Ιταλός φίλος μου έκανε post στην σελίδα του στο facebook το εξής: Μηνιν αειδέ θεά Πηληιάδεω Αχιλήος ουλομένην... (και μάλιστα γραμμένο με πολυτονικό σύστημα που εδώ δεν μπορώ να γράψω)...ξέροντας ΤΙ σημαινεί ακριβώς και από ΠΟΥ είναι παρμένο...... και από εμάς, τους Έλληνες ντε, ή μάλλον τους Νέο - Έλληνες ο ένας στα δυό εκατομμύρια θα ξέρει και αν.....Γιατί???

Όποιος ξέρει κάτι για τα παραπάνω...δεκτές οι απαντήσεις.........














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου