Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2009

Μ' αρέσει - Δε μ' αρέσει


μ αρέσει
όταν ξυπνάω το πρωί να έχει ήλιο, το σπίτι να είναι ζεστό, ο διπλανός μου να μην με έχει ξεσκεπάσει και ξυπνήσω συναχωμένη, να έχω ώρα να πιω καφεδάκι, να ξέρω τι θα βάλω και να μου πηγαίνει κιόλας και αφού ετοιμαστώ η ώρα να είναι μόλις 8:30 και να μην τρέχω σαν την τρελλή να πάω στη δουλειά..
δε μ αρέσει
να χάνω το σφουγγαράκι-προστατευτικό από την ψείρα-ακουστικό και χτες που το έβαλα στο αυτί μου και μετά είδα οτι μαγνιτιζόταν ω ναι! νόμιζα οτι κουφάθηκα..
μ αρέσει
η Θεσσαλονίκη και ειδικά το χειμώνα!ναι!γιατί όπου και να πας κατά τις 7 που τελειώνεις δουλειά θα βρεις κόσμο να πίνει ποτά και να χουχουλιάζει μες στη ζέστη κοιτάζοντας το Θερμαϊκό..

δε μ αρέσει
το Ηράκλειο το χειμώνα, γιατί όπου και να πας κατά τις 7 που τελειώνεις δουλειά θα εκνευριστείς...
μ αρέσει
το internet shopping δεν είναι όπως να γυρνάς στα μαγαζιά αλλά τα βρίσκεις πιο φτηνά..
δε μ αρέσει
να προσπαθώ να εξηγήσω κάτι σε κάποιον και να μην καταλαβαίνει και να καταλήγω να σταματάω τη συζήτηση γιατί δεν μπορώ άλλο...
μ αρέσει
να βοηθάω όπως μπορώ..
δε μ αρέσει
να έχει κάποιος πρόβλημα και να μην μου το λέει..
μ αρέσει
ο ήχος που κάνουν τα πλήκτρα στο πληκτρολόγιο..
δε μ αρέσει
που έχω συνηθίσει τόσο πολύ να γράφω greeklish και δυσκολεύομαι να γράψω ελληνικά..
μ αρέσει
ο Greg Laswell!! ΝΑΙ  τ' ομολογώ!!δεν πα να είναι και Αμερικανός και να παίζει και όλα τα όργανα μόνος του..


δε μ αρέσει
που έμαθα οτι τα έχει μ' αυτήν την Μandy Moore και μακάρι να χωρίσανε γιατί δεν του αξίζει..
μ αρέσει
που έχω ακόμα φίλους που με κοροϊδεύουν και με δουλεύουν συνέχεια κι ας με ξέρουν από το δημοτικό..
δε μ αρέσει
που έχω χαθεί με φίλους που με κορόιδευαν και με δούλευαν συνέχεια κι ας μη με ήξεραν από το δημοτικό..
μ αρέσει
που μια μια οι φίλες μου αρχίζουν να παντρεύονται και να κάνουν παιδάκια κι εγώ νομίζω οτι είμαι ακόμα 22 (τόσο δείχνω πάντως...)..
δε μ αρέσει
που ανησυχώ που και που (κανά 2 μέρες το χρόνο) μήπως εγώ δεν κάνω παιδάκια και περάσουν τα χρόνια και μείνω μαγκούφα..
μ αρέσει
που οτι δίσκος μου έρθει στο μυαλό τον κατεβάζω σε 5 λεπτά και τον ακούω
δε μ αρέσει
που επειδή όλοι κατεβάζουμε μουσική και ταινίες κάποιοι μένουν χωρίς δουλειά...
μ αρέσει
που θα πάω να κάνω pilates..
δε μ αρέσει
που η κοπέλα στο γυμναστήριο προσπαθούσε να μου πουλήσει πακέτο προπονήσεις...
.........
μ αρέσει
που ακόμα κι αν έχει φύγει τον θυμάμαι κάθε στιγμή σαν να ήταν εδώ..
δε μ αρέσει
που έφυγε..........

2 σχόλια:

  1. To internet shopping κόβει κώλους... Μου 'ρθανε χτες καταπληκτικά ασίκς στο ταχυδρομείο και 40 γιούρια και μου φκιάσανε τη 2ετία τουλάχιστον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή